ForumHatti.Com  

 

Geri Git   ForumHatti.Com > ForumHattı - Yönetim > Duyurular


ForumGez.Com Aytac Karaktersizliği! DDos Saldırısı, Hırsızlık ve Küfür

Bu bölümden yönetimden duyuruları takip edebilirsiniz.


Kullanıcı Etiket Listesi

Like Tree93Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 20 Eylül 2020, 22:34   #1
Bahtiyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 29 Ağustos 2020
Cinsiyet: Erkek
Mesajlar: 253
Seslenenler: 87 Mesaj(lar)
Etiketleyenler: 0 Konu(lar)
Ruh Halim: Fikirci
Standart ForumGez.Com Aytac Karaktersizliği! DDos Saldırısı, Hırsızlık ve Küfür

Küfür ve saldırdığına dair kanıt. Postları silme ihtimaline karşılık ekran görüntüsü;



Kullandığımız tema @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ve @Fromhell tarafından default üzerine büyük emek verilip yapılmıştır. Temayı çalıp, paylaşıma açtı bu karaktersiz kişi.

Temayı çalıp paylaşıma açtı -ki- bu tema üstte nicklerini etiketlediğim dostlarım dışında kimse de yoktur. Bu da ayrı bir karaktersizlik örneği.
Ekran görüntüsü;




Bak işte bu itirafı bekliyorduk. Sen ne kadar gereksiz, ne kadar haysiyetsiz birisin. Kuduz köpek gibi forumlara saldırıyorsun. Çünkü her sene farklı bir isimle forum açıp en sonunda sen ve o itin tek kalınca kapatıyorsunuz. Bakıyorsunuz ki gelişmeye açık bir forum var hemen saldırıyorsunuz. Hem de ortada bir şey yokken. Kanıtlar üst kısımdadır.

Kapatamadıkça delirip, kuduruyor. Çünkü yıllarını sadece DDoS atmak kendini geliştirmeye adamış bir beyinsizden öte değilsin. Ayrıca, kodlamadığı ve geliştirmediği eklentilerin altına "Coder By Aytac" gibi komik backlink eklemesi yok mu? Bizi bizden alıyor.

Etliye sütlüye karışmadık. Laf atmadık, sövmedik, küfür etmedik. Durduk yere saldırmaya başladı. İlk zamanlar o kadar üstüne düşmedim. Hani kapatamadığını anlayınca bırakır dedim ama kuduz köpek gibi saldırıp duruyor. Üstüne tek başına takıldığı forumunda bana küfür ediyor. Ekran görüntüsü üst kısımda mevcuttur. Senin ettiğin küfüre ben tahrik olur muyum sence? Beynin olsa zaten ya forum açmazdın bir daha ya da durduk yere forumlara keyf-i saldırmazdın. Ha bir halt edebildiği de yok. Arada bir kasıyor kısa bir süre o da. Bazen birkaç dakika 503 hatası veriyor falan. Yani yaptığı saldırıda öyle göze alınacak türden değil.

Ona kim "şuraya saldır kanka" "buraya saldır kanka" dese hemen saldırır. O türden bir mahluk. Herkesçe de bilinen bir şeydir DDoS atmaları.

Forumkolik zamanında biz bunun saldırdığına dair kendi IP adresi üzerinden ekran görüntümüz de vardı. Ama şimdi gerek kalmadı ki kendisi itiraf etmiş. Bizi tekrardan uğraştırmadığın için ayrıca teşekkür ederim. O ekran görüntüsünü gören çok kişi oldu. Ama araya Absent, S4S "Tatsızlık çıkmasın konu falan açma. BuzAdam ortak dostumuz ara buluculuk ile halledecez." demeleri üzerine konu açmamıştım. Bir onun pişmanlığını yaşadım yalan yok şimdi. Ama ne güzel oldu ki kendin itiraf etmişsin. Sahi kim görüyor da yazıyorsun? Zaten bir senle ekürin giriyor falan. Şaka gibisiniz olum ya. Tabi dalga geçecem, neremle güleceğimi şaşırdım.

Hırsızlık kötü bir şey ki Fromhell ve @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] günlerini vermişlerdi bu tema için. Çalmak nedir yahu? Hırsız mısın sen? Hoşuna gidiyor mu böyle hitap edilmesi? Ama dur daha öyle hitap ettirecem merak etme sen aslan parçası.

Diyeceklerim bu kadar değil ama daha sonra konu seyrine göre yine sana abanacağımı belirtmek isterim.

Hem DDoS saldırısı, hem küfür, hem hırsızlık. Bunları birleştirince o kişiye ne giydirirsen giyer. Insan biraz utanır. Hani şerefi olan biri utanır bir daha yapmaz.

Şimdi sözü kardeşim @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]'e bırakıyorum.
Regex, Dea Dia, Zeze ve 4 diğer(leri) bunu beğendi
Bahtiyar isimli Üye şuanda  online konumundadır
Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 20 Eylül 2020, 22:51   #2
Security Researcher

 
Üyelik tarihi: 29 Ağustos 2020
Nereden: <?php include("config.php"); ?>
Cinsiyet: Erkek
Mesajlar: 133
Seslenenler: 68 Mesaj(lar)
Etiketleyenler: 0 Konu(lar)
Ruh Halim: Ruhsuz
Standart Cevap: ForumGez.Com Aytac Karaktersizliği! DDos Saldırısı, Hırsızlık ve Küfür

Bu donanımsız insan müsveddesinin bir yeni rezillik serisi daha vuku bulmuş. Rezalet, başka da bir şey değil. Benim koruma sistemimi geçemediği için gözünü yeni açılan bu platforma dikmiş, kendilerinin bir başarısı ve becerisi olmadığından hem kendi çocuk parklarında dil uzatarak hem de DDoS saldırısı yaparak rezilliklerini sürdürüyor. ForumHatti.Com açıldığı günden itibaren @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kimseyle herhangi bir polemik içerisine girmedi ve adını kötü bir olaya karıştırmadı ancak kısa süre içerisinde birçok üye kazanımını kendi yıkık girişimlerine yediremiyorlar. Bunun sonuncu örneğini de karşınızda görüyorsunuz. Ben zamanında bizim oraya saldırdığına yönelik kanıtlar sunduğumda savcılık soruşturması korkusundan inkârda kılı kırk yarıyordu, şimdi artık arsızlık ve pişkinlik sanatında öyle bir level atlamış ki açık açık belirtebiliyor. Antisosyal kişilik bozukluğu nelere kadir işte.

Tema konusunu ayrı bir paragrafta ele almak istedim. Bu zaten asla kabul edilebilir değil, olamaz da. Düşmanlıkta bile ar vardır. Eğer yapabiliyorsan daha iyisini yaparsın. Esra ve Doğukan'ın paylaşıma açmadan kendi tasarım ürünleri olan, halihazırda ForumHatti'na özgü olup başka bir platformda kullanılmayan bir temayı onların onayını almaksızın bir de dalga geçer gibi "xPain" klasör adıyla upload edip ForumHatti teması konu başlığıyla download'a sunmak acizliğin dik âlâsıdır. Bu kalitesiz kişilik anlamaz ama yasal suçtur. Tema yapımcıları uğraşacak olurlarsa arkadaşa güzel bir tazminat kitlemeleri işten bile değil.

Gerçi bu Aytac denilen vasıfsızın ilk tema hırsızlığı değil, geçtiğimiz yıl yine açtıkları hüsran ve basiretsizlik dolu forumlarına sözde yaptığı temayı da Lanet (Buğra) arkadaşımızın IF.Net temasından çalmıştı. Öyle ki Meta-Description ve Meta-Keywords (yürürlükten kalktı ama seyyocu arkadaş bilmiyor)'e kadar kopyalamış, Buğra konu açtığında orada teknik admin bendim, bizzat hırsızlıktan ben banladım. Temanın CSS konu butonlarını da benim yazdığım kodlardan araklamıştı. Hırsızlık, kalitesizlik ve her türlü etik değerden yoksunluk bunların karakterine sirayet etmiş. Üstelik çalıp çırpmayı, zarar vermeye azmetmeyi bir başarı sanrısıyla algılayışı gereği yorumlayıp insanların mutsuzluğundan beslenmek istiyor. Yapacak bir şey yok, psikoloji alanında bilimsel bilgiye ve eğitime sahip olsaydım kendisi için uygun bir tedavi önerebilirdim ancak ne yazık ki bu alanda çalışmadığım için işi uzmanlarına bırakmayı yeğliyorum. En yakın zamanda, en yakın psikiyatri kliniğinden (psikolog kesmez) randevu alıp bu endişe verici durumunun tanısını koydurmasını ve tedavisi sonucunda topluma kazandırılma adımları atılarak kişisel gelişimini tamamlamış bir şekilde, olgun bir birey gibi yaşamına devam edebilmesini dilerim. Yazık, gerçekten üzülüyorum.

Dip Not: Arkadaşlar birkaç gündür ailevi problemlerimden dolayı internete giremiyordum, özellikle bu hafta başlarındda hiç yoktum. Saldırıdan sonradan haberim oldu, @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ile de konuştuk zaten. Hosting taşıması gerçekleşti ve dün hem Bahti hem de hosting firması tedbir almaya çalışmışlar. Şu dakika itibarıyla CloudFlare'e geçilmiştir. Saldırılara karşı özel firewall kurallarıyla gerekli önlemler alınacak ve artık kesinti yaşanmayacaktır; müsterih olun.
Bahtiyar, Dea Dia, Zeze ve 3 diğer(leri) bunu beğendi
  • When injustice becomes law, resistance becomes duty.
Regex isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 20 Eylül 2020, 23:41   #3
Zeze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 10 Eylül 2020
Cinsiyet: Kadın
Mesajlar: 13
Seslenenler: 3 Mesaj(lar)
Etiketleyenler: 0 Konu(lar)
Ruh Halim: Melek Gibi
Standart Cevap: ForumGez.Com Aytac Karaktersizliği! DDos Saldırısı, Hırsızlık ve Küfür

İlgili şahısları tanımam, etmem. Fakat benim de yönetiminde olduğum forumla aylardır uğraşıp duruyorlardı. Defalarca saldırdılar. Saldırınca forum kapanmıyor bunun bilincine varamıyorlar.
Forumu komple kapatacak girişimle gelmeyince kendilerini de rezil ettiklerinin farkında değiller. Böyle dillere düşüyorlar. Kendilerini övdürebilmek için ancak saldırdıkları forumları kökünden kapatabilmeleri lazım ki, aaa biz falanca forumu kapattık diye kendilerini övsünler.
Ama tabi bu da bir övünç kaynağı olamaz. Kötülerin övünç kaynağı yaptıkları kötülükler oluyor, -ki bunun da takdir edilen hiçbir yanı olamaz.-

Saldırıyorlar ama farkında değiller forum onlar saldırınca durmuyor. Bizler yine foruma takılmaya devam ediyoruz. Foruma yapılan saldırılar, forum severleri etkilemiyor.
Zaten forumda ki mevcut üye kitlesi sosyal medya kirliliğinden uzaklaşmış hala forumlarda ki o samimiyeti arayan ve seven kişiler.
Hal böyle olunca, kimse huzursuzluk çıkaran, böyle ucuz işler yaparak, tema çalarak, saldırılar yaparak forum yöneticiliği yapmaya çalışanların forumunda yer almaz.
Şahsen ben yer almam.
Zira bulunduğum foruma üye olmadan önce de google'da aradım ve buldum. İçine baktığımda o kaliteyi fark ettim de üye oldum. Yani neden forumlarına üye çekemediklerini burada belirteyim, eğer dışarıdan falan burayı okuyorlarsa bilsinler.
Öyle kötülükle beslenerek ne üye çekebilirler, ne de adaletli forum yöneticiliği yapabilirler. Boşuna kürek çekiyorlar. Kendi kendilerine yalnızlıklarıyla takılmayı ve baş etmeyi öğrenmeleri gerekli. Benden nacizane bir tavsiye.

Buraya ne garezleri var diyeceğim fakat acziyetlerinin tezahürü bu. Kendileri de henüz bunun farkında değiller.
İnsanlar ölüyor, hayat da daha mühim dertler varken bu kadar acizce intikam duygularıyla beslenerek yapılan ucuz girişimler gerçekten "insan" ve "adam" olana yakışmayan davranışlar.

İlgili şahıslar zaten yaptıkları bu girişimlerle bence kişiliklerini yeterince belli etmişler. Ama kimsenin forumuna zarar veremeyeceklerini bilmeleri lazım.
Saldırdıklarında karşılarında ki kişilerin susup oturacağını bekliyorlar sanırım ama yanılıyorlar. İnsanların emeklerine, haklarına tecavüz etmek bu. Tecavüz bir tek bedene yapılmaz. Konu da eklenen linklerde ki küfürleri okudum da, mesela o da sözlü tecavüzdür.
Yani yaptıkları her şey suç...
Söylenecek aslında çok şey var ama anlayacaklarını sanmıyorum.
Allah ıslah etsin diyorum!
Bahtiyar, Regex ve Dea Dia bunu beğendi
Zeze isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Eylül 2020, 00:00   #4
Bahtiyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 29 Ağustos 2020
Cinsiyet: Erkek
Mesajlar: 253
Seslenenler: 87 Mesaj(lar)
Etiketleyenler: 0 Konu(lar)
Ruh Halim: Fikirci
Standart Cevap: ForumGez.Com Aytac Karaktersizliği! DDos Saldırısı, Hırsızlık ve Küfür

Alıntı:
Zeze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İlgili şahısları tanımam, etmem. Fakat benim de yönetiminde olduğum forumla aylardır uğraşıp duruyorlardı. Defalarca saldırdılar. Saldırınca forum kapanmıyor bunun bilincine varamıyorlar.
Forumu komple kapatacak girişimle gelmeyince kendilerini de rezil ettiklerinin farkında değiller. Böyle dillere düşüyorlar. Kendilerini övdürebilmek için ancak saldırdıkları forumları kökünden kapatabilmeleri lazım ki, aaa biz falanca forumu kapattık diye kendilerini övsünler.
Ama tabi bu da bir övünç kaynağı olamaz. Kötülerin övünç kaynağı yaptıkları kötülükler oluyor, -ki bunun da takdir edilen hiçbir yanı olamaz.-

Saldırıyorlar ama farkında değiller forum onlar saldırınca durmuyor. Bizler yine foruma takılmaya devam ediyoruz. Foruma yapılan saldırılar, forum severleri etkilemiyor.
Zaten forumda ki mevcut üye kitlesi sosyal medya kirliliğinden uzaklaşmış hala forumlarda ki o samimiyeti arayan ve seven kişiler.
Hal böyle olunca, kimse huzursuzluk çıkaran, böyle ucuz işler yaparak, tema çalarak, saldırılar yaparak forum yöneticiliği yapmaya çalışanların forumunda yer almaz.
Şahsen ben yer almam.
Zira bulunduğum foruma üye olmadan önce de google'da aradım ve buldum. İçine baktığımda o kaliteyi fark ettim de üye oldum. Yani neden forumlarına üye çekemediklerini burada belirteyim, eğer dışarıdan falan burayı okuyorlarsa bilsinler.
Öyle kötülükle beslenerek ne üye çekebilirler, ne de adaletli forum yöneticiliği yapabilirler. Boşuna kürek çekiyorlar. Kendi kendilerine yalnızlıklarıyla takılmayı ve baş etmeyi öğrenmeleri gerekli. Benden nacizane bir tavsiye.

Buraya ne garezleri var diyeceğim fakat acziyetlerinin tezahürü bu. Kendileri de henüz bunun farkında değiller.
İnsanlar ölüyor, hayat da daha mühim dertler varken bu kadar acizce intikam duygularıyla beslenerek yapılan ucuz girişimler gerçekten "insan" ve "adam" olana yakışmayan davranışlar.

İlgili şahıslar zaten yaptıkları bu girişimlerle bence kişiliklerini yeterince belli etmişler. Ama kimsenin forumuna zarar veremeyeceklerini bilmeleri lazım.
Saldırdıklarında karşılarında ki kişilerin susup oturacağını bekliyorlar sanırım ama yanılıyorlar. İnsanların emeklerine, haklarına tecavüz etmek bu. Tecavüz bir tek bedene yapılmaz. Konu da eklenen linklerde ki küfürleri okudum da, mesela o da sözlü tecavüzdür.
Yani yaptıkları her şey suç...
Söylenecek aslında çok şey var ama anlayacaklarını sanmıyorum.
Allah ıslah etsin diyorum!
Son kelimesine kadar katiliyorum. Ben etliye sutluye karismadan yuruyecem dedim ilk actigim zaman. Kufur etmedik, sovmedik, saldirmadik ama gel gor ki asagi yukari 10 gundur sebepsiz saldiriyor. Ruh hastasi bildigimiz. Ve her zaman yaptigi sey.
Dea Dia and Zeze bunu beğendi
Bahtiyar isimli Üye şuanda  online konumundadır
Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Eylül 2020, 11:28   #5

 
Üyelik tarihi: 30 Ağustos 2020
Cinsiyet: Erkek
Mesajlar: 2
Seslenenler: 1 Mesaj(lar)
Etiketleyenler: 0 Konu(lar)
Standart Cevap: ForumGez.Com Aytac Karaktersizliği! DDos Saldırısı, Hırsızlık ve Küfür

xPain temasının default üzerinden düzenlenmesine 2016 senesinde başlandı, bugünkü halini alana kadar da düzenleme devam etti. 4 yıl olmuş, dile kolay. Her byte'ında haftalar, aylar, yıllar var. Görsellerin her bir pikselinde de aynı şekil.

Yine de toprağa götürecek halimiz yoktu, ricacı olan hiçbir arkadaşımızdan temamızı esirgemedik. Ama bu şekilde temin etmek yetmediği gibi dağıtıma sunmak kul hakkından başka bir şey değildir. Bir de saldırılar, şunlar, bunlar da cabası. Şerefsizliğin daniskası.

Velhasıl mevzu tema değil, karakter. Çok da bir şey söylemeye gerek yok.

Katran kaynarsa olur mu şeker? Cinsini sevdiğim* cinsine çeker.
Bahtiyar, Regex ve Dea Dia bunu beğendi
X isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 21 Eylül 2020, 11:51   #6
SoN_BaRoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 10 Eylül 2020
Nereden: Reşadiye/Tokat
Yaş: 39
Cinsiyet: Erkek
Mesajlar: 316
Seslenenler: 14 Mesaj(lar)
Etiketleyenler: 0 Konu(lar)
Ruh Halim: Cap Canli
Standart Cevap: ForumGez.Com Aytac Karaktersizliği! DDos Saldırısı, Hırsızlık ve Küfür

O Zaten Karaktersizin Teki
Bahtiyar, Regex ve Dea Dia bunu beğendi

Ne Sevdiğim İçin Yaşıyorum Ne Vatan İçin Ölebiliyorum
SoN_BaRoN isimli Üye şuanda  online konumundadır
Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22 Eylül 2020, 14:36   #7
Destina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 22 Eylül 2020
Cinsiyet: Kadın
Mesajlar: 66
Seslenenler: 14 Mesaj(lar)
Etiketleyenler: 0 Konu(lar)
Ruh Halim: Ruhsuz
Standart Cevap: ForumGez.Com Aytac Karaktersizliği! DDos Saldırısı, Hırsızlık ve Küfür

İlk mesajını eşime ithafen yazmıştı index olayını didoscu gençlik.
Sonra oturduk baya güldük. Sonra bir de @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]'le güldük güzel oldu. Kdmdkdl
Yani ben sizin gibi o kadar uzun yazıp kendimi yormucam bu israflara.
Bizim site İrc de paylaşıldıktan sonra ddos yedi hiç şaşırmadım geç bile kaldınız.
Hatta daha geçenlerde arkadaşa abi valla ben ddos atmadım o sitelere ben bayramdan beri köydeyim valla abi ben yapmadım etmedim benim adımi kullanıyorlar, hatta benim siteme saldıran onlar diye ağlıyordun? ^^
Benim skype konuşmalarımı kendisine yandaş olarak şahidim var edasında paylaşmanda ayrı trajikomik.
Ben zaten Regex ile bu yüzden düşman oldum, hem o konuşmaları alenen forumlarda yazan biriyim yani sizin gibi karaktersiz değilim Regex hepsini biliyor.
Herkes sizinde ne halt olduğunuzu biliyor çok kasmayın yani.
Hatta o yanındakinin de arasana bi sesini duyuyum konuşalım dediği yazışmalarda var terslediğimde nasıl geri vites attığıda mevcut. Tabi sonra engeli yediği de mevcut ki sanırım bunları bi çok bayana sergiliyorlar yorumlarda görmüştüm arkadaşın yazısında.
Erkekleri bilmem de bi bayana bulaşmanızı hiç tavsiye etmiyorum. Aylardır her haltınıza sabır çekiyoruz ama bittiği nokta olucak o noktaya getirmeyin en azından beni.
Onun dışında karaktersiz birinden her pislik beklenir zaten hırsızlığına da şaşırmıyorum.
Destina isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22 Eylül 2020, 14:43   #8
Charismax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 22 Eylül 2020
Nereden: İstanbul
Yaş: 31
Cinsiyet: Erkek
Mesajlar: 96
Seslenenler: 5 Mesaj(lar)
Etiketleyenler: 0 Konu(lar)
Ruh Halim: Arastirmaci
Standart Cevap: ForumGez.Com Aytac Karaktersizliği! DDos Saldırısı, Hırsızlık ve Küfür

Küfür etmeyi seberst kıldığınızda bu konuya sonra gelicem dayanamıyorum artık edep edebiyat rollerine
Bahtiyar, Regex ve Destina bunu beğendi
Charismax isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22 Eylül 2020, 16:16   #9
Charismax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 22 Eylül 2020
Nereden: İstanbul
Yaş: 31
Cinsiyet: Erkek
Mesajlar: 96
Seslenenler: 5 Mesaj(lar)
Etiketleyenler: 0 Konu(lar)
Ruh Halim: Arastirmaci
Standart Cevap: ForumGez.Com Aytac Karaktersizliği! DDos Saldırısı, Hırsızlık ve Küfür

birşey sorucam 2. yazıdaki owner banamı yazmış ? sitelerinde karartma oldugu için girmiyorum eger o onu bana yazdıysa hemen ardından . . bunlar hayal dünyasında yaşıyor sanalada adapde değil.. ya kusura bakmayın ben pek dikkat etmem böyle şeylere hep der geçerim der geçerim karı gibi uzatmam mesela bir index atma muhabbeti açtım laf degil o onu yapıcam o irc'de tehdit etme diye admini bana yazmış konuyu öyle kapattı zaten onuda tehdit ettim özel ifşa var diye bir kaç kere söylerim ben yoluma bakarım günü gelene kadar.. neyse burdaki mesaj banaysa ben ağzıma içki sürmem içmem bu kiminle konuşuyor ? sohbetim dahi yok benim bir kere benimle konuşmuşlugu yok ? dedim ya hayal dünyası bunlarınki sanal dünya bile değil
ben aytaçı erkek olduguna inanaraktan adresimi atacam öyle karı gibi ordan burdan benim ismimi sitemi karımın takıldığı yerdeki akıl oyunlarını eline alıp klavyeye girmekle olmaz bu işler.

esenyurt istanbul
pınar mahallesi
1239. sokak
no: 13
daire :3

erkeklik fazlalıkla olmuyor adamlıksa hiç öyle olmuyor .
gerek sanal gerek reel derdiniz oldugunda kapımı çalın.
hiç sevmem şu seni bulacam oğlum muhabbetlerini..
ben köpek kadar deger vermiyorsam havlamanın anlamı yok.. aytaç ile owner münakaşası bir bayanın sitesinde başladı bizim sordum senmi saldırıyorsun diye direttim ona yok dedi itham ediyorsun falan dedi karısı gay owner geldi adam gibi konuş v.s olay orda patlak verdi başka sitede konuştuklarımıza istinaden kendi sitesinden banladı budur bizim başka alıp veremediğimiz olmadı . bunlar aslında ooo ve ççç alfabesini taşıyan kekolardır..
ayrıca yeni site açmış paranmı yok demiş.. gerizekalılık işte reklama girmez kapandığı için
2001 den tut açık kaldığı süre zarfında [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] site sahibi benim .. Kelebek Cabasal ve ded_Karizma siz ozaman sitenin si'sinde sinek tohumuydunuz.. sonrası rap camiası zaten forum açma ihtiyaçım mı vardı ? coderlik mevzusuna gelelim kardeşim bana yaz dedinde yazmam mı dedim ? tanımıyorsun beni ben terim bilmem celal ile cerenin filminde duydugum en güzel kelimedir çak geç çak geç freestyle anladın sen mevzuyu..
ayriyetten senin vbulletine verdiğin 200 300 400 liralık lisansına ben xenforo 2000 lira çekip hostingin kurumsalıgınıda bağladım malum ilk açtıgımda sınırlıydı trafik bitti yeniden yapılandırdım hizmeti genişlettik. ayriyetten diğer bir bakşa site olan yerdede sorumluyum ben emek verilen yerleri asla gölgelemem . son açtıgım yer benim sitemdir.. diğer yerde sorumlulugumun oldugu gözde sitemiz'dir.. kendi sitem keyfekeder açılmış bir yer ne reklam yaparım nede zoraki yaptırırım o yüzden bana etiket çekmeyin falanca yerlerde . geliştirici mod çatısında basit görünümünde sundum bitti.. zoruna gittiyse aç bir xenforo sanane ..benim xgt açılmış şu nasıl olur bu nasıl olur lazım yapamadım konularım vardır.. oranın adminlerine beni zor bu konular nedir diye sana işin gerçeğini anlatsınlar ..bir diğer konu Regex kendiside biliyor ben çok sövdüm ona ondan bundan duydugum için tanışmak istedim dedim ona ben yazdım ben gittim ben selam verdim.. çünkü tanımadığım bir adama sövüyorum . çakma hacker diyorum saçma hacker diyorum paso regexse giydiriyorum ama ben değil sizler bana öyle anlatınca öyleyse öyledir diyip destek çıkıyorum oysaki lan adamı tanımıyorum orda bir hata yaptım kusura bakmasın ama söyledim demiştim arkandan kötü şeyler duydum v.s diye .. la baktım adam disiplinli efendi birde araştırmaya deger gördüm birşey çıkmadı .. ona rağmen samimi olunacak birisi olmasına ragmen kendisine sorabilirsiniz sohbetimiz pek yok öyle selam merhaba bu iş böyle bizde. çünkü arkadaşlık olsada bazı alanlarda ayrılırıx farklı yönlerdeyiz sadece..
sitelerde banlanma konularına gelince siyasi konularda yaptıgım yorumlar ve aşırı fanatiklik barındıranların yüzünden ban yerim ben.. kimseye sövüpte yaramazlık birşey çıkararmam linki biliyorsunuz bakın okuyun dediğimin aksi birşey yoktur..
neyse adresi attım düşmanda gelsin dostta mekan ywr yurt bellidir. bir karım bir ben bitti .. samimiyetse gaye samimi oldugumu düşünüyorum .

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kardeşim kardeşim diyorum büyükmüsün küçükmüsün bilmiyorum senin sitene böyle yorumlar yapmak istemezdim siten çok güzel hayırlı ugurlu olsun .. ama galiba paylaşılan konudaki bahsi geçen benim o yazılarda o yüzden girdim.. iyi yapmışsın ekran resmi alarak teşekkür ettim..
normalde küfürlü argo bir insanımdır amaannn .... et geç derim ama bu iki salagın yaptıgıda çok salakca birşey.. kendi kendilerini piyasadan siliyorlar farkında değiller.
neyse çay varsa içeriz.
Bahtiyar, Regex ve Dea Dia bunu beğendi
Türübüne değil bana oyna
Charismax isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22 Eylül 2020, 16:44   #10
SoN_BaRoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 10 Eylül 2020
Nereden: Reşadiye/Tokat
Yaş: 39
Cinsiyet: Erkek
Mesajlar: 316
Seslenenler: 14 Mesaj(lar)
Etiketleyenler: 0 Konu(lar)
Ruh Halim: Cap Canli
Standart Cevap: ForumGez.Com Aytac Karaktersizliği! DDos Saldırısı, Hırsızlık ve Küfür

Bu Aytac Karaktersizi İyice Zıvanadan Çıktı Buna Bir Ders Bildirmek Şart
Charismax bunu beğendin

Ne Sevdiğim İçin Yaşıyorum Ne Vatan İçin Ölebiliyorum
SoN_BaRoN isimli Üye şuanda  online konumundadır
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

İşaretlemeler

Etiketler
aytac, ddos, forumgezcom, hırsızlık, karaktersizliği, küfür, saldırısı


Şu an bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.

Kuruluş: ForumHatti.Com © 30 Ağustos 2020
Kurucu: Bahtiyar
ForumHatti.Com, lisanslı vBulletin kullanmaktadır.
Sitemiz bir genel forum sitesidir. Bu yüzden sitemize kaydolan herkes, kontrol edilmeksizin mesaj/konu/resim paylaşabilmektedir. 5651 sayılı kanuna göre forum sitemiz yer sağlayıcı kapsamına dahil olmakta olup, içeriklerden bildirim almadığımız takdirde yükümlülüğümüz doğmamaktadır. Bu itibarla, paylaşılan mesajlar, konular ve resimlerden doğabilecek olan yasal sorumluluklar paylaşan kullanıcıya aittir. ForumHatti.Com, hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. İllegal herhangi bir faaliyet görülmesi durumunda İLETİŞİM linkindeki form doldurularak bildirim gönderildiği takdirde, mesaj, konu ya da resim en fazla 24 saat içerisinde silinecektir.

5101 sayılı yasayla değişik 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından hak sahipliği verilmiş olan MÜ-YAP tarafından yasaklanmış olup, yasal işlem olması halinde paylaşan kişi yada kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.